Dropshipping - un model nou de business în România

2021-08-24

Comerțul online reprezintă un domeniu cu foarte mult potențial de business. Acesta oferă practic deschidere nelimitată către piața de la nivel internațional și oportunitatea de a vinde produse ori servicii clienților din întreaga lume.

Există multe modele de afaceri online care funcționează după anumite reguli, gândite astfel încât să genereze un profit constant însă necesită cunoașterea etapelor de implementare. Mai mult decât atât antreprenorul are nevoie de un set de abilități pentru a înțelege și a dezvolta cu succes modelul de business ales.

Dropshipping este modelul de afacere online care oferă numeroase avantaje persoanelor interesate de a porni o aventură în zona antreprenoriatului fiind poate singura oportunitate de a lansa un magazin online fără investiții substanțiale.

Astfel vei investi în magazinul tău online, fără a investi în stocuri și a gestiona procesul de transport către client. În acest mod vei avea mai mult timp și energia pe care o poți dedica identificării clienților și vânzării. În același timp te poți ocupa de consolidarea pe piață a brandului sau extinderea unui business online prezent.

Pe scurt dropshipping înseamnă a vinde produse fără a le cumpăra și a le stoca.

Dropshippingul în România îți va oferi următoarele avantaje:

selectarea și promovarea anumitor produse ale furnizorilor locali activi deja pe piață (poate la un nivel mai mic)
selecția unor produse noi oferite de către furnizori străini și lansarea acestora pe piața locală
colaborări avantajoase și posibilitatea de a oferi vizibilitate furnizorilor locali ce au produse calitative, made in România dar sunt puțin cunoscuți.

Un raport internațional din luna iunie 2021 privind situația globală a e-commerce-ului a evidențiat faptul că dropshippingul este un business profitabil, de perspectivă și cunoaște o dezvoltare accelerată. Astfel în ultimii ani au fost realizate tranzacții de peste 105 miliarde de dolari, cu o creștere de 7% pe an. Criza din ultimii 2 ani a creat noi oportunități antreprenoriale întrucât nevoile oamenilor s-au modificat, crescând preferința acestora pentru cumpărăturile online. Astfel accesul la produse este imediat și vânzările se produc mult mai rapid în comparație cu modelul clasic de vânzare care presupune deplasarea către magazin, achiziționarea produselor și transportul la destinație.

Mai jos vom prezenta structura acestui model:

Cum funcționează dropshippingul?
În ce situații poți alege acest model de business?
Unde și cum poți găsi furnizori în etapa inițială?
Detalii importante referitoare la adaptarea modelului de dropshipping pentru piața din România
Dropshipping - ca model de franciză

Ultimele articole

În ce situații poți alege acest model de business?

by HopDrop
24
Aug

Cum funcționează dropshippingul?

by HopDrop
24
Aug