Termeni si conditii

2022-01-11

TERMENI SI CONDITII HOPDROP.RO
În calitate de consumator, puteți accesa platforma online de soluționare a litigiilor a Comisiei
Europene aici: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Vă rugăm să rețineți că HopDrop nu este
angajat și nici nu este obligat să utilizeze o entitate alternativă de soluționare a litigiilor pentru
a rezolva litigiile cu consumatorii.
Vă mulțumim că folosiți HopDrop!
Acești Termeni și condiții („Termeni”) reprezintă un acord legal obligatoriu între dvs. și
HopDrop, care guvernează utilizarea de către dumneavoastră a site-urilor web, aplicațiilor și a
altor oferte de la HopDrop (în mod colectiv, „Platforma HopDrop”). Atunci când sunt utilizate
în acești Termeni, „HopDrop”, „noi” sau „nostru” se referă la entitatea HopDrop cu care
contractați.
Platforma HopDrop oferă un loc online care permite utilizatorilor („Membri”) să publice, să
ofere, să caute și să trimită produse. Membrii care publică și oferă servicii sunt „Furnizori”, iar
Membrii care caută, expediază și utilizează servicii sunt „Dropshipperi”. Furnizorii oferă
produse (în mod colectiv, „Servicii Furnizor” și fiecare ofertă de Servicii Furnizor, un
„produs”). Trebuie să înregistrați un cont pentru a accesa și utiliza funtiile integrale ale
Platformei HopDrop și trebuie să păstrați informațiile despre cont exacte. În calitate de furnizor
al Platformei HopDrop, HopDrop nu deține, controlează, oferă sau gestionează niciun produs
sau Servicii ale furnizorului. HopDrop nu este parte la contractele încheiate direct între
Furnizori și Dropshippers și nici HopDrop nu este un broker, asigurător sau retailer.
Menținem alți termeni și politici care completează acești Termeni, cum ar fi Politica noastră de
confidențialitate, care descrie colectarea și utilizarea datelor cu caracter personal, și condițiile
noastre de plată , care guvernează orice servicii de plată furnizate Membrilor de entitățile de
plată HopDrop („Plăți HopDrop”).
Dacă furnizați, sunteți responsabil pentru înțelegerea și respectarea tuturor legilor, regulilor,
reglementărilor și contractelor cu terți care se aplică Serviciilor dvs. de Furnizor.
Dacă sunteți Dropshipper, sunteți responsabil pentru înțelegerea și respectarea tuturor legilor,
regulilor, reglementărilor și contractelor cu terți care se aplică Serviciilor dvs. Dropshipping.Termenii Dropshipper
1. Misiunea noastră
Misiunea noastră este să vă oferim o platformă care să îndeplinească toate nevoile pieței de la
Hop la Drop.
2. Căutarea și comandarea pe HopDrop
2.1 Căutarea. Puteți folosi cataloagele noastre pentru a răsfoi printre oferte. De asemenea,
puteți utiliza filtre pentru a rafina rezultatele căutării. Rezultatele căutării se bazează pe
relevanța lor pentru căutarea dvs. și pe alte criterii. Relevanța ia în considerare factori precum
prețul, disponibilitatea și filtrele aplicate.
2.2 Plasarea unei comenzi. Când este plasată o comandă, trebuie să vă asigurați că clientul dvs.
a fost de acord să plătească integral suma specificată la check-out folosind metodele de plată
specificate de HopDrop în Politica noastră de plăți.
2.3 Livrare. Produsele vor fi livrate la adresa indicată de clientul final la momentul achiziției.
2.4 Timpul de livrare. Timpul de livrare va fi indicat pe site. Acesta poate varia în funcție de
Furnizor.
2.4 Transport. Tipul de transport va varia în funcție de destinație și metoda de expediere aleasă
la momentul achiziției.
Termenii indicați sunt estimativi și nu obligatorii. Întârzierile în respectarea termenelor limită
nu vor da dreptul Dropshipperului să pretindă daune-interese direct sau indirect și nicio
despăgubire de orice fel, să refuze sau să suspende îndeplinirea oricărei obligații.
2.5 HopDrop nu va fi răspunzător, în totalitate sau parțial, pentru nicio nerespectare sau
îndeplinirea cu întârziere a obligațiilor Furnizorului față de Dropshipper dacă este cauzată de
un eveniment fortuit sau de forță majoră care afectează atât HopDrop, cât și furnizorii sau
transportatorii colaboratori, inclusiv grevă, alte situații de muncă sau neprevăzute industriale ,
deficiența sau incapacitatea de a obține produse etc. HopDrop va putea, de asemenea, să
anuleze comenzile de produse în curs fără consecințe, fără nicio compensație de orice fel în
favoarea Dropshipper.
3.Primirea comenzii
3.1. Destinatarul are obligatia sa verifice in momentul primirii marfii ca livrarea corespunde
comenzii solicitate, apare pe factura si ca prezentarea, starea, documentele si ambalajul acesteia
sunt corecte. Dacă un colet prezintă semne vizibile de impact și există suspiciunea că conținutul
poate fi deteriorat, Dropshipperul este obligat să confirme în scris în bonul de livrare (fie înformat digital sau pe hârtie) că bunurile sunt deteriorate. Acceptarea mărfurilor fără această
rezervă va invalida orice revendicări ulterioare făcute de Dropshipper.
3.2. Dacă primiți o plângere de la unul dintre destinatari cum că se află într-una dintre situațiile
enumerate mai sus, va trebui să deschideți un incident (denumit în continuare Ticket) accesând
www.hopdrop.ro în secțiunea dedicată soluționării incidentelor. .
3.3. Dropshipperul are obligația de a deschide Ticketul prin canalul corect în funcție de incident
sau consultare. Orice Ticket primit printr-un canal incorect sau fără documentele necesare va fi
anulat automat.
3.4. Reclamațiile Dropshipper vor fi acceptate numai în termen de 5 zile calendaristice de la
primire. Dupa aceasta perioada, fara a fi facut reclamatia, se va intelege ca marfa a fost primita
de Destinatar in perfecta stare din punct de vedere calitativ si cantitativ.
3.5. HopDrop își rezervă dreptul de a retrimite produsul sau de a rambursa DropDhipperul,
conform acordului.
4.Garantie
Garanția pentru produsele achiziționate de Dropshipper prin HopDrop și distribuite ulterior
consumatorilor și utilizatorilor va fi gestionată direct între Furnizor și acei Dropshippers și
utilizatori finali.
Termenii furnizorului
5. Furnizarea de servicii pe HopDrop
5.1 Furnizați. În calitate de furnizor, HopDrop vă oferă posibilitatea de a vă împărtăși
cataloagele cu comunitatea noastră vibrantă de Dropshippers și de a vă crește vânzările. Este
ușor să creați un cont și aveți control asupra modului în care furnizați - setați prețul,
disponibilitatea și regulile pentru fiecare produs.
5.2. Contractarea cu Dropshippers. Când primiți o comandă de la un Dropshipper prin
Platforma HopDrop, încheiați un contract direct cu DropShipper și sunteți responsabil pentru
livrarea Serviciului de Furnizor în condițiile și la prețul specificat în catalogul dumneavoastră.
De asemenea, sunteți de acord să plătiți taxe aplicabile, cum ar fi taxa de serviciu HopDrop
pentru fiecare comandă. HopDrop Payments va deduce sumele pe care le datorați din plata
dvs., cu excepția cazului în care noi și dvs. suntem de acord cu o metodă diferită. Orice termenisau condiții pe care le includeți în orice contract suplimentar cu DropShipperii trebuie: (i) să fie
în concordanță cu acești Termeni și cu informațiile furnizate în catalogul dumneavoastră și (ii)
să fie dezvăluite în mod vizibil în descrierea catalogului dumneavoastră.
5.3 Independența Furnizorilor. Relația dvs. cu HopDrop este aceea a unei entități independente
oficiale și nu a unui angajat, agent, asociat sau partener al HopDrop, cu excepția faptului că
HopDrop Payments acționează ca agent de colectare a plăților, așa cum este descris în Termenii
de plată. HopDrop nu direcționează și nu controlează Serviciile Furnizorului dvs. și înțelegeți
că aveți deplină discreție dacă și când să furnizați Serviciile Furnizorului și la ce preț și în ce
condiții să le oferiți.
5.4 Responsabilitățile dumneavoastră. Sunteți responsabil pentru propriile acte și omisiuni și
sunteți, de asemenea, responsabil pentru actele și omisiunile oricui îi permiteți să participe la
furnizarea Serviciilor Furnizorului dumneavoastră. Sunteți responsabil pentru stabilirea
prețurilor. Trebuie să descrieți toate taxele în descrierea catalogului dvs. și nu este posibil să
colectați taxe sau taxe suplimentare în afara Platformei HopDrop.
5.5. Taxe pentru furnizori. În calitate de Furnizor, sunteți responsabil pentru determinarea și
îndeplinirea obligațiilor dvs. conform legilor aplicabile de a raporta, colecta, remite sau include
în prețul dvs. orice TVA aplicabil sau alte taxe indirecte.
5.6 Livrare. Produsele vor fi livrate la adresa indicată de clientul final la momentul achiziției.
5.7 Livrare. Trebuie să furnizați un timp și o metodă de livrare.
6.Garantie
Informațiile despre garanție pentru fiecare produs trebuie să fie dezvăluite în catalogul
dumneavoastră.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
HopDrop recunoaște importanța protejării confidențialității și drepturilor Membrilor săi și
garantează prelucrarea corespunzătoare a datelor acestora, în deplină conformitate cu legislația
aplicabilă.
Membrul, la înregistrarea pe site-ul HopDrop, este de acord în mod expres cu prelucrarea
datelor sale personale.PLĂȚI HOPDROP
HopDrop Payments oferă servicii de plăți pentru Membrii HopDrop. Aceste servicii de plată
pot include (dacă sunt disponibile) următoarele (colectiv, „Servicii de plată”):
Încasarea plăților de la Dropshippers, prin încărcarea metodei de plată utilizate de
clienții lor pentru a efectua plata;
Efectuarea plăților către Furnizori („Plăți”) către un instrument financiar asociat contului
lor HopDrop, cum ar fi un cont bancar (Metoda de plată)
Efectuarea plăților către Dropshipperi („ Plăți”) către un instrument financiar asociat
contului lor HopDrop, cum ar fi un cont bancar (Metoda de plată)
Pentru a utiliza Serviciile de plată, trebuie să aveți cel puțin 18 ani, trebuie să aveți un cont
HopDrop în stare bună, în conformitate cu Termenii și condițiile HopDrop și trebuie să vă
păstrați metoda de plata și informațiile personale exacte și complete.
1.1 Servicii de plată HopDrop. Prin utilizarea Serviciilor de plată, sunteți de acord să respectați
acești Termeni de plată. HopDrop Payments poate limita sau suspenda temporar accesul sau
utilizarea serviciilor de plată sau a caracteristicilor acestora, pentru a efectua măsuri de
întreținere care să asigure funcționarea corespunzătoare a Serviciilor de plată. HopDrop
Payments poate îmbunătăți și modifica Serviciile de plată și poate introduce noi Servicii de
plată din când în când. HopDrop Payments va informa Membrii cu privire la orice modificare
adusă Serviciilor de plată, cu excepția cazului în care astfel de modificări nu măresc în mod
semnificativ obligațiile contractuale ale Membrilor sau scad drepturile Membrilor în temeiul
acestor Termeni de plată.2. Termenii Dropshippers
2.1 Adăugarea unei metode de plată. Când adăugați o Metodă de plată în contul dvs. HopDrop,
vi se va cere să furnizați informații de facturare, cum ar fi numele, adresa de facturare și
informații despre instrumentul financiar, fie către HopDrop Payments, fie către procesatorii de
plăți terți. Autorizați HopDrop Payments și furnizorii săi de servicii de plată să colecteze și să
stocheze informațiile despre Metoda de plată.
2.2 Metodele de plată care sunt disponibile pentru a fi utilizate pe site-urile dvs. Dropshipping
sunt:
2.2.1Mobilpay https://mpex.mobilpay.com/service/device/terms-v4
2.2.2StripePrivacy Policy - Romania | Stripe
2.2.3VivawalletViva Wallet Termeni și Condiții
2.3 Plățile dvs. pentru comenzile finalizate vor fi primite conform acordului cu HopDrop,
utilizând cele două opțiuni disponibile:
(i) Plată pentru fiecare comandă.
(ii) Plată lunară pentru toate comenzile finalizate în Tabloul de bord Dropshipping .
(iii) Plățile lunare vor fi eliberate în data de 10 a fiecărei luni pentru activitatea din luna
precedentă.
2.4 Taxe. HopDrop Payments percepe o taxă de 25 de lei pe lună ca taxă de serviciu pentru
utilizarea Platformei HopDrop.
3. Termenii furnizorilor3.1 Adăugarea unei metode de plată. Când adăugați o Metodă de plată în contul dvs. HopDrop,
vi se va cere să furnizați informații de facturare, cum ar fi numele, adresa de facturare și
informații despre instrumentul financiar, fie către HopDrop Payments, fie către procesatorii de
plăți terți. Autorizați HopDrop Payments și furnizorii săi de servicii de plată să colecteze și să
stocheze informațiile despre Metoda de plată.
3.2 Plățile dvs. pentru comenzile finalizate vor fi primite conform acordului cu HopDrop,
utilizând cele două opțiuni disponibile:
(i) Plată pentru fiecare comandă.
(ii) Plată lunară pentru toate comenzile finalizate în Tabloul de bord furnizor .
(iii) Plățile lunare vor fi eliberate în data de 10 a fiecărei luni pentru activitatea din luna
precedentă.
3.3 Taxe. HopDrop Payments va percepe o taxă de serviciu de 125 RON pentru fiecare tranzacție
eliberată în contul dvs. Toate taxele vă vor fi întotdeauna dezvăluite prin intermediul platformei
HopDrop.
3.3.1 Toate Metodele de plată utilizate pe Platforma HopDrop percep comisioane de 3% pentru
fiecare tranzacție.
3.3.2 Taxele vor fi deduse din plata finală conform acordului.

Ultimele articole

În ce situații poți alege acest model de business?

by HopDrop
24
Aug

Cum funcționează dropshippingul?

by HopDrop
24
Aug

Dropshipping - un model nou de business în România

by HopDrop
24
Aug